Vajon milyen automata váltós autót kapunk 3 millióig?
Ha a városban közlekedünk legfőbbképpen, nem is kérdés, hogy automata váltós autót kell venni. Kicsit körbe néztünk, milyen autót kapunk nagyjából 3 millió forintig.
Városin autónak minimum automata váltós autó kell az emberek mégis ódszkodnak tőle, pedig sokkalta kevésbé stresszes, egyszerűbb vele az autózás – főként városban. Ez nem egy elhanyagolható dolog hiszen ha kevesebb figyelmet igényel az autó kezelése, akkor több figyelmünk marad a forgalomra. Most biztos sokan azt mondják, hogy az automata autó lassú, nem úgy kapcsol, ahogyan azt szeretnénk, erre viszont azt mondom , aki teheti, járjon legalább egy hetet a zsúfolt belvárosi csúcsforgalomban bármilyen automatával is, utána biztos inkább arra fog voksolni.
Itt van például a Chevrolet Spark is ami egy igen finom szerkezet. Ötajtós, ötüléses, teljesebb értékű autó, mint mondjuk egy Smart, ami trendibb ugye, de nyűgösebb modell. Hárommillió forintért kapható új autó is automata váltóval mint például egy: Dacia. A Dacia Logan némi kis kedvezménnyel épp megcsíphető lehet. Automatája persze valójában robotizált. Akciós áron automata Suzuki is van 3 millió forint körül, a Celerio miniautó egy igazán jó kis autó nem is rossz ellátmánnyal és 5 fokozatú bolygóműves automatával.
Valljuk be őszintén, az emberek 3 millió forintért nem Daciát vennének hanem inkább egy más márkájú használt autót.
A felvázolt feltételeknek megfelelően egészen komoly ajánlatokkal találkozhatunk a piacon. Ilyen például a Citroen 3 év és 3 millió forint alatti modellje. Egy ilyen például a C4 Picasso, ami kiváló családi autó. Vagy itt van például a Ford Focus és az arra épülő C-MAX egyterű, valamint időnként akár a Mondeo is feltűnik a 3 év 3 millió forint alatt, jellemzően magasabb futással, ami nem meglepő hiszen automatával leginkább a 2,0 literes dízeleket adták el.
Van azonban hibrid is 3 év 3 millió forint alatt, az egyetlen a jelenlegi autópiacon ebben a kategóriában ez pedig nem más mint a Toyota Yaris. Használtan minimális felárral, ám átlag feletti futással kínálja a lehető legtakarékosabb és legfinomabb üzemet.
Egy hibrid egy valódi hibrid a városi dugóban már emissziómentesen araszol és már ez is nagy szó. Az összes szoba jöhető autó közül a Yaris HSD a legtakarékosabb és jó eséllyel a legolcsóbban fenntartható is. Megvásárlásánál csak arra kell odafigyelnünk, hogy korrekt előéletű és a kötelező karbantartásokat megkapott autót válasszunk.
Ha valaki pedig Volkswagent szeretne, abból is kap az elvárt feltételeknek megfelelőt, bár az egyetlen ilyen a Volkswagen UP. A legkisebb VW is robotváltós .
Mint láthatjátok rengetek kínálat van a piacon a saját igényeinknek megfelelően, csak keresgélni kell és alaposan utána nézni az autónak mielőtt megvásároljuk.