A koronavírus járvány és a válság ellenére soha nem fogyott annyi BMW az év ezen időszakában, mint 2021 első negyedévében.
2020 első negyedévében az autógyártók, így a BMW-csoport eladásai is nagyot estek, ám a krízis utáni növekedésre nem kellett sokat várni: 33,5%-os (előző év azonos időszakához viszonyított) növekedést jelentett be a a BMW-csoport 2021 első negyedévében. Ráadásul történetének eddigi legjobb első negyedéves eladásait tudta felmutatni.
A rekordszámú eladáshoz az összes márka hozzájárult. A BMW 560.543 kocsit értékesített az év első három hónapjában, ebből 37.896 volt M-es. Az X modellek eladásai voltak a legjelentősebbek. Elektromos modellekből az M verziókhoz képest majdnem kétszeres mennyiséget, több mint 70 ezer darabot adtak el. A BMW-csoport bizakodik az évi 50%-os növekedési ütem fenntartásában a zöld modellek között: 2030-ra minden második eladott kocsijuk villanyautó lesz, és MINI-ből is csak zéró emissziós lesz kapható.