Rengeteg az autós hirdetés, ám érdemes odafigyelni, amikor hirdetést fogalmazunk meg: nem mindegy, meddig marad a nyakunkon az autó! Ha gyorsan és jó áron szeretnénk eladni kocsinkat, ezeket a tippeket fogadjuk meg!
Tuti fotó
Érdemes időt és energiát szánni a fényképekre: ne legyenek homályosak, fotózzunk le mindent, amit csak tudunk (kívül-belül), legyenek jók a fényviszonyok és az autó se legyen piszkos és elhanyagolt, kicsit pofozzuk ki a fotózás előtt!
Titkok nélkül
A hirdetésben nem érdemes hazudni, nem szabad rejtegetni a hibákat, sérüléseket, úgyis minden kiderül. A legjobb, ha külön le is fotózzuk a problémás részeket, hogy a vevők lássák, mennyire komolyak az esetleges károk. Mivel a hiba nélküli autók gyorsabban elkelnek, érdemes megfontolni a javíttatást.
Rövid, tömör megfogalmazás
A hirdetésben nem érdemes nagyon hosszan, részletekbe menően fogalmazni. Ragadjuk meg a lényeget, emeljük ki a fontos tudnivalókat, az esetleges hibákat, különlegességeket. Ha találunk egy meggyőző hirdetést, használhatjuk sablonként saját hirdetésünk megalkotásához.
Legyenek meg a papírok
A hitelesség zálogai az autóval kapcsolatos dokumentumok, így érdemes őket előkeresni, amikor a hirdetést adjuk fel, ne akkor szembesüljünk vele, hogy tulajdonképpen az egész lakást fel kell forgatni utánuk, amikor az érdeklődő szeretné megnézni az autót – és a papírjait is.
Csak semmi csicsa
Minden, ami a saját ízlésünkre formálta az autót, most jobb, ha eltűnik: a matricák, a vicces rendszámtáblák és feliratok, az innen-onnan fityegő díszítőelemek egyes vásárolókat el is riaszthatják.
Fotó: Grahame Jenkins, Unsplash