A 6×6 Taxi és a vele egy cégcsoportba tartozó Taxi Plus Kft., azokat a szolgáltatókat erősítik, akik minden intézkedést megtesznek a koronavírus terjedésének megelőzése érdekében. A két cég „kívül-belül biztonság” szlogennel egységes programot indított, melynek keretein belül a sofőrök között szétosztásra került több mint 1000 db felületfertőtlenítő folyadék és törlőkendő.
„Célunk, hogy biztonságos és higiénikus járművekben tudjuk ügyfeleinket, megóvjuk őket és kollégáinkat. Bár a taxival való utazás jóval kevesebb kockázatot rejt, mint a tömegközlekedés, mégis szeretnénk minden lehetséges módon megakadályozni a vírus terjedését.”- nyilatkozta Fárbás Tibor, a két cég üzletág igazgatója.
Azok a 6×6 Taxi és Taxi Plus sofőrök, akik március 16-án és március 17-én, a több mint 1000 db felületfertőtlenítő folyadék és törlőkendő szétosztásakor aláírásukkal vállalták az előírt intézkedések napi szintű betartását, azok „tiszta, fertőtlenített taxi” minősítést kaptak és a lökhárítójukra kihelyezhették a „kívül-belül biztonság” matricát. A társaságok vezetősége létrehozott házon belül egy dedikált csapatot, melynek feladata ellenőrizni a sofőröket és azt, hogy betartják-e a minősítés feltételeit.
A 6×6 Taxit és a Taxi Plus-t hívó utasok a diszpécserközpontban „fertőtlenített taxit”, azaz „kívül-belül biztonság” matricával ellátott, minősített autót rendelhetnek, ezzel biztosítva az egész család számára a biztonságos utazást. „Nemcsak utasaink, hanem utasaink szeretteinek védelme is ugyanolyan fontos cél cégcsoportunk számára” – hangsúlyozta Fárbás Tibor.
A minősítés megszerzéséhez szükséges, vállalt intézkedések a sofőrök részéről:
– napi indulás előtt a külső felületek, hangsúlyosan az ajtók kilincseinek fertőtlenítővel történő áttörlése,
– napi indulás előtt a belső felületek fertőtlenítése, hangsúlyosan azon felületeké, mellyel az utas érintkezhet vagy a sofőr gyakran hozzáér (biztonsági öv, ülések, műszerfal, ajtók belső felülete, kormány, sebességváltó, kilincsek),
– minden egyes utas után a fent említett külső és belső felületek fokozott fertőtlenítése,
– a gépjármű alapos szellőztetése minden egyes utazás előtt és után,
– gyakori kézfertőtlenítés
– gumikesztyű használata
Azok, akik otthon ragadtak ebben az időszakban is bátran hívhatják mindkét taxitársaságot és kérhetnek segítséget házhozszállításban is. Annak érdekében, hogy a szállítás során minél kisebb legyen a kockázat, minimális érintkezés történik az átadás-átvétel pillanatában. Minden járművünk olyan POS terminállal van felszerelve, mellyel a bankkártyás fizetés az autón kívül is megvalósítható.
„Ezzel próbáljuk minimalizálni a fertőzés terjedésének kockázatát és maximalizálni utasaink biztonságát és elégedettségét”- nyilatkozta a cégek marketinges kollégája.
(OTS)
Fotó: Lexi Ruskell, Unsplash