520 lóerős BMW tízhengeres motor került ebbe a Toyota GT86-osba, hogy a lehető leggyorsabb legyen a versenypályán.
Igazán kiváló élményautó a Toyota GT86-os és felépítése éppen tökéletes ahhoz, hogy igazán remek sportkocsi váljék belőle, de a japánok inkább meghagyták élményautónak. Cserébe azonban számtalan tuningkészlet jelent meg a 200 lóerős, négyhengeres boxermotorhoz. Sokaknak azonban ez egész egyszerűen nem elég, ezért aztán inkább más gyártó erőforrásával teszik vadabbá a GT86-ost. Számtalan átalakítás született már, alább egy sokadik variáció, melyhez bajor motort használtak az alkotók.
S85B50 a kódjele az 5 literes, V10-es szívómotornak, mely csupán 20 kilogrammal nehezebb a GT86-os eredeti motorjánál. Néhány apró módosításnak köszönhetően pedig 520 lóerőt teljesít, ami egy M3-as hatsebességes kéziváltóján keresztül jut el a hátsó kerekekhez. Ez az autó kivételesen nem driftre készült, hanem az ausztráliai Sydney egyik Time Attack bajnokságán küzd a másodpercek ellen.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=gD0dhMr7h-g&w=700&h=394]
Adatforrás: Vezess.hu