Döglött motorok bizonyítják: az olajcsere hiánya még mindig öl

Már többször átrágtuk a témát, de az egyre újabb felbukkanó fotók azt mutatják, hogy az üzenet nem ért még el minden autóshoz. Aki az olajcserén spórol, az egyszer fog nagyon sokat bukni. Feltéve, ha addig nem ad túl az autóján.

Az ügyfelek a karbantartási költségek leszorítását várják az autógyáraktól, az olajak fejlődésével egyre hosszabb a csereperiódus. Vajon ez káros lehet a motorra? Annyi biztos, hogy ritkábban is jobb, mint soha, mert a gyűjtés végén található Mercedes 270 CDI tényleg elrettentő példa.
A megadott 1-2 év vagy 30 000 kilométer a használat legfelső határa, az a maximum, amit semmiképp sem léphet át a tulaj. Ami a legfontosabb, hogy ezek az ajánlások csak a gyárilag előírt olajminőség esetén érhetők el vagy közelíthetők meg. Aki alacsonyabb árú, gagyibb olajra áll át, esetleg az olcsóság reményében a tömegével piacra döntött, hamis olajból vásárol, megölheti a motort a rosszabb kenőanyag és az eredeti csereperiódus kombinálásával.

Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások