A kért oldal néhány másodpercen belül betöltődik
Hirdetés átugrása
köki 970×550
  • Roche 970*250
  • EfEf 300*300
  • Bitang BMW-szív dobog ebben a GT86-osban

    520 lóerős BMW tízhengeres motor került ebbe a Toyota GT86-osba, hogy a lehető leggyorsabb legyen a versenypályán.

    Igazán kiváló élményautó a Toyota GT86-os és felépítése éppen tökéletes ahhoz, hogy igazán remek sportkocsi váljék belőle, de a japánok inkább meghagyták élményautónak. Cserébe azonban számtalan tuningkészlet jelent meg a 200 lóerős, négyhengeres boxermotorhoz. Sokaknak azonban ez egész egyszerűen nem elég, ezért aztán inkább más gyártó erőforrásával teszik vadabbá a GT86-ost. Számtalan átalakítás született már, alább egy sokadik variáció, melyhez bajor motort használtak az alkotók.

    S85B50 a kódjele az 5 literes, V10-es szívómotornak, mely csupán 20 kilogrammal nehezebb a GT86-os eredeti motorjánál. Néhány apró módosításnak köszönhetően pedig 520 lóerőt teljesít, ami egy M3-as hatsebességes kéziváltóján keresztül jut el a hátsó kerekekhez. Ez az autó kivételesen nem driftre készült, hanem az ausztráliai Sydney egyik Time Attack bajnokságán küzd a másodpercek ellen.

    [youtube https://www.youtube.com/watch?v=gD0dhMr7h-g&w=700&h=394]

     

     

     

    Adatforrás: Vezess.hu

     

    Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
    Cookie beállítások